8. dets 2009

PÖFF 2009: parimad nähtud filmid

Kultuurile hinnete panemine ja neist pingeridade koostamine on mulle tundunud veidi kahtlase tegevusena. Kuidas võrrelda näiteks "Sõrmuste isandat" ja "Brünot"? Teisalt meeldivad mulle "Elu edetabelid",  eriti Hornby raamat, nii et tooksin suurimad tänavuselt PÖFFilt saadud elamused siiski välja, kuid veidi vabamas vormis. Niisiis, esimesed seitse lavastajate nimede järgi tähestikulises järjekorras:
Järgmised seitse:

2 kommentaari :

Tiina Lokk ütles ...

Tere ja tänud! Mu syda suisa hyppas rõõmust. Sa oled märganud peaaegu kõiki minu lemmikuid! Tänud sulle. See innustab tegema järgmist programmi.On silmi , mis näevad ja kõrvu, mis kuulevad!

joonas ütles ...

Tänan omalt poolt õnnestunud festivali eest, mille programm oli parem kui kunagi varem, nagu juba korduvalt kirjutanud olen.