27. aug 2011

Ema, ma olen telekas!

"Issand, issand, ma olen alati teadnud, et ühel päeval pääsen telekasse," kiljus Ellen Page mulluses mitte-kuigi-super-kangelaste komöödias "Super", mis kikib "Kick-Assi" ässi vasaku jala väikese varba küünega.



Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, vaid sellest, kuidas igaüks võib ise ekraanile saada, ja mitte lihtsalt telekasse, vaid mängufilmi. Nimelt toimuvad täna Jõgevamaal Filmitalgude raames Eesti kõigi aegade suurima massistseeni võtted. Senise rekordi, 4000 hinge, püstitas Theodor Luts enam kui 80 aastat tagasi Eesti esimeses täispikas mängukas "Noored kotkad". Nii et kes õigeks ajaks Luua bussipeatusse tõttab, pääseb nii filmi kui ajalukku.



Neil, kes Jõgevamaale ei jõua, aga ihkavad siiski pildile pääseda, tasub aga jälgida feisspuki gruppi "Pean saama näidelda, muidu suren", kus alatasa filmidesse osatäitjaid otsitakse.

Kommentaare ei ole :